sabato 12 novembre 2011

'O SOLE MIO - Enrico Caruso - Luciano Pavarotti (Testo e video)




 
  
'O SOLE MIO

Capurro - Di Capua

Che bella cosa na jurnata 'e sole!...
N'aria serena doppo a na tempesta...
Pe' ll'aria fresca pare giá na festa...
Che bella cosa na jurnata 'e sole!...

Ma n'atu sole
cchiù bello, oje né',
'o sole mio,
sta 'nfronte a te...
'O sole,
'o sole mio,
sta 'nfronte a te...
sta 'nfronte a te!

Lùceno 'e llastre d''a fenesta toja;
na lavannara canta e se ne vanta...
e pe' tramente torce, spanne e canta,
lùceno 'e llastre d''a fenesta toja...

Ma n'atu sole
cchiù bello, oje né',
'o sole mio,
sta 'nfronte a te...

Quanno fa notte e 'o sole se ne scenne,
mme vène quase na malincunia...
sott''a fenesta toja restarría,
quanno fa notte e 'o sole se ne scenne...

Ma n'atu sole
cchiù bello, oje né',
'o sole mio,
sta 'nfronte a te...
'O sole, 'o sole mio,
sta 'nfronte a te...
sta 'nfronte a teeeee...
  
   
O SOLE MIO

Che bella cosa una giornata di sole,
un'aria serena dopo la tempesta!
Per l'aria fresca sembra gia' festa...
che bella cosa una giornata di sole!

Ma un'altro sole
piu' bello non c'è
il sole mio
è in fronte a te

il sole, il sole mio
sta in fronte a te
sta in fronte a te

Luccicano i vetri della tua finestra,
una lavandaia canta e si vanta...
mentre strizza, stende e canta.
luccicano i vetri della tua finestra!

Ma un'altro sole
piu' bello non c'è
il sole mio
è in fronte a te

il sole, il sole mio
sta in fronte a te
sta in fronte a te

Quando viene sera ed il sole tramonta,
mi assale la malinconia...
Resterei sotto la tua finestra,
quando fa sera ed il sole tramonta.

Ma un'altro sole
piu' bello non c'è
il sole mio
è in fronte a te

il sole, il sole mio
sta in fronte a te
sta in fronte a teeee...

Nessun commento: